Administrativní pracovník / pracovnice (20-40 hodin týdně) - vhodné pro OZZ (Ostrava)

Autohotovost s.r.o. nabízí v Ostravě volnou pracovní pozici "Administrativní pracovník / pracovnice (20-40 hodin týdně) - vhodné pro OZZ". Nástupní mzda je 12 000 – 36 000 Kč.

Základní informace o pracovním místu

Název pozice:
Administrativní pracovník / pracovnice (20-40 hodin týdně) - vhodné pro OZZ
Obor(y):
Administrativa
Obec:
Ostrava
Mzda:
12 000 – 36 000 Kč
Směnnost:
Pružná pracovní doba
Minimální vzdělání:
ÚSO (vyučení s maturitou)
Adresa pracoviště:
Autohotovost s.r.o., Ostrava
28. října 2020/231

Další informace o volném místu

1. kontakt e-mailem info@autohotovorst.cz, telefonicky v době od 13:00 do 15:00 hod. na číslo +420 725 090 101, po telefonické domluvě možnost osobního kontaktu na adrese provozovny.
Společnost podniká v automobilovém průmyslu. Servis, pronájem, leasing, výkup, prodej vozidel. Administrativní práce z kanceláře. Přátelský kolektiv. Práce vhodnější pro ženy. Možnost kariérního růstu a dosažení vyššího platu. Nutnost ovládání práce na počítači. Účetní či právnické znalosti výhodou. IT znalosti výhodou. Vlastnictví řidičského oprávnění na osobní auta (B2) výhodou. Vyšší vzdělání výhodou, ne však podmínkou, rozhodující jsou schopnosti a ambice. Vhodné i pro absolventy, osoby zdravotně znevýhodněné (OZZ).

Zaměstnanecké výhody: možnost firemního vozidla, k dispozici i pro osobní účely. Další benefity i provizní odměny.

Nástup IHNED.

Kontakt na zaměstnavatele

Michal Uherek
telefon: +420 725 090 101
email: info@autohotovost.cz

Autohotovost s.r.o., Ostrava
Ostrava
70900


Poslední změna: před 2 měsíci