Autohotovost s.r.o. nabízí v Ostravě volnou pracovní pozici "Administrativní pracovník / pracovnice (20-40 hodin týdně) - vhodné pro OZZ". Nástupní mzda je 12 000 – 36 000 Kč.
1. kontakt e-mailem info@autohotovorst.cz, telefonicky v době od 13:00 do 15:00 hod. na číslo +420 725 090 101, po telefonické domluvě možnost osobního kontaktu na adrese provozovny.
Společnost podniká v automobilovém průmyslu. Servis, pronájem, leasing, výkup, prodej vozidel. Administrativní práce z kanceláře. Přátelský kolektiv. Práce vhodnější pro ženy. Možnost kariérního růstu a dosažení vyššího platu. Nutnost ovládání práce na počítači. Účetní či právnické znalosti výhodou. IT znalosti výhodou. Vlastnictví řidičského oprávnění na osobní auta (B2) výhodou. Vyšší vzdělání výhodou, ne však podmínkou, rozhodující jsou schopnosti a ambice. Vhodné i pro absolventy, osoby zdravotně znevýhodněné (OZZ).
Zaměstnanecké výhody: možnost firemního vozidla, k dispozici i pro osobní účely. Další benefity i provizní odměny.
Nástup IHNED.
Michal Uherek
telefon: +420 725 090 101
email: info@autohotovost.cz
Autohotovost s.r.o., Ostrava
Ostrava
70900
Poslední změna: před 2 měsíci